"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

14 August 2012

pRiVaTe KiTcHeN

Sempena bulan Ramadhan yg penuh barakah..manjangye ke dapur coz bagi aku lebih selesa masak utk en.hubby dari beli kat bazar..biar la org nak kta "ala setakat berdua beli aje ler" ishh!! sukeati aku ler aku punyer rmhtangga nak msak ker nak mkn kat mne2 ker hahahaha "emo" la pulok!!!

Sekureng2nye dapat jgak tambah pahala hihihi... so aku nak kongsi ngan korang menu2 yg telah aku siapkan utk kami berdua berbuka sepanjang bulan ramadhan... rase puas sgt bila tgk en.hubby bertambah2 dan smbil b'kata sedapnya hari nie syg msak hihihihi..

Ayam goreng cili kering, sayur campur, telur dadar & sambal goreng

nie time berbuka kat kampung permintaan ramai hahaha "Mee Hailam"

Sotong masak Hitam, sayur campur & sambal goreng

Ketam black pepper, Siakap sweet sour & smbal gioreng..

Ade beberapa masakan x ku upload gambonye kikiki seperti asam rebus ikan tenggiri ngan bendi, ikan cencaru goreng kicap pedas, ikan cencaru goreng cili, asam pedas ikan tinggiri, ayam goreng kunyit & masak lemak cilipadi daging

No comments:

Post a Comment