"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

25 February 2013

Home Made untuk Suami T'cinta..

Kali nie nak entri psal masak-memasak k...'air tangan sendiri untuk suami tercinta'..cume aku lewat utk update blog kesayangan aku nie d'sbbkan problem2 yg xdpt d'elakkan hihihi..Bebenornye udah lame aku masak untuk suamiku...dah masuk dlm piut & dah jadi najis pun..hahaha klu xsilap time nie en.suami demam & secara kebetulan aku terpakse "EL" xsmpai ati nak tinggalkan sorang2..so mok cik pagi2 udah bwak en.suami ke klinik.. sarapan pun hnye roti with kaya..lps en.suami mnum& makan ubt aku trus memandu ke 'econsave' mencari lauk2 utk mkn tengahari..*(isteri solehah) hahahaha..

S'sampai aje di econsave fening lak pale...last2 beli isi ayam, ikan siakap & sayur2an..balik baru fkir..Tepat jam 12.30 tengahari siap smua hidangan...nie lah hasilnye...nyummy..nyummy..

 Ayam Goreng Halia

 Ikan siakap ntah brape rase ntah kahkahkah

 Sup Sayur utk org demam kikiki



 Wat2 xnmpak aje ler yea surat kabau& piuk nasi tu..erm..cam biase ade meja mkn xmo guna nak jgak b'sila smbil m'nonton tv ishhhh kikikikiki...


No comments:

Post a Comment