"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

3 June 2013

Perfume Ohhhh Perfume

Kali aku nak citer tentang perfume..benda kesukaan aku...
Bagi aku perfume seharusnya menjadi barangan yang  wajib tak kira wanita atau lelaki coz setiap manusia di dunia tertarik dengan bauan @ haruman..setiap haruman yang di pakai mengikut citarasa tersendiri & ia melambangkan personaliti seseorg.
Aku memang minat mengumpul perfume dari dulu hingga kini.. Firstly klu aku nak beli perfume aku mesti pastikan jenis bahan yang paling aku gemari..erm biasenye salesgirl akn tnye soalan "pn. suka bauan camner??" dah leh baca ape yg diaorg nak ckp tu...hihihi..Aku pengemar bauan seperti bunga-bungaan, fruity & yg soft2 gitu...sesetengah bauan ianye t'lalu kuat & keras bauan cam gitu xsesuai ngan jiwa aku..
Favourite perfume yg sentiasa dihatiku erm.. Gucci Flora, Gucci Guilty, Christian Dior Addict 2, JLO Still, Free & Mysterious, Lancome & Nina Ricci..
Jom kite b'balik pada personaliti yang sering dikaitkan dengan perfume..sering jgak la aku baca "personaliti diri ngan kesesuaian bauan samada seseorg itu di kategorikan seorg yg klasik, dramatik, natural, lasak @ feminin..hakikatnye mok cik pun  xtau mok cik dlm kategori ape yek hihihi yg pasti aku nie suke pd kelembutan...peace yo!!!!

No comments:

Post a Comment