"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

14 July 2013

I Will Do The Best

Assalammualaikum smua!!..sihat hendaknye..ngee..ngeee..dah lame sgt jari2ku xmenaip setiap perkataan yang ingin kucoretkan di blog kesayangku ini...disebabkan kengkangan masa yang xmenentu & serabut menghantui diriku kahkahkah!!

Korang mesti nak taukan nape aku serabut??? coz tugas baru yang perlu aku laksanakan membuatkan aku fening skit..skit aje lorhhh..berita yg aku terima amat memeranjatkan tp aku tatap cool..cool coz boss sendiri yang terangkan perkara sebenar kenapa aku terpaksa ditukarkan so dengan hati yg xbrape rela aku redha..Sebenarnya nak ku kata bertugas tempat baru xjgak coz sebelum aku dok wat keja sekarang tahun 2009 aku memang buat keja2 tu dulu cume bila dah lame kite d'tugaskan wat sesuatu keja yang dah serasi..tiba2 nak wat keja lame lik tu yg liat sikit..yea la kan.. kite bila dah sebati ngan tugas yg ade, member2 yg sekepala dan  rase serasi sgt2 tup..tup.. kena tukar cam kena kilat skejap otak nie kahkahkah!! tapi + berat bila d'imbau kembali, wujudnya aku dalam unit Pengurusan 2 teraturlah segala keja2 sulit & perolehan Jabatan (t'pakse puji diri sendiri lorrhh)..seronok sebenarnya bila kite sentiasa b'gelumang ngan Pekeliling2 arahan dari Kementerian Kewangan nie..mula2 fening & stress tp bila sntiasa ikut alhamdulillah aku leh laksanakan ngan baik..apepun aku lakukan keja nie ngan hati yg ikhlas.. 

Hakikat yg sebenar aku perlu remind kembali keja2 lameku & perlu jgak belajar perkara2 yang baru ..Atas kepercayaan & tanggungjawab yg diberi oleh boss aku cuba buat yg terbaek untuk Jabatan..Apepun alasan yg diberi oleh pihak atasan aku tau & sgt memahami semua dilakukan atas sebab kepentingan Jabatan..Tapi aku mengharapkan ianya hanyalah sementara waktu aku ditukarkan hihihi smpai waktunye aku akan lik tempat asalku..tu janji boss pd aku yea ker??? aku xkira nak lik tmpat asal jgak hahahahuhuhuhu..
lastly...I Will Do The Best!!! cayok!!cayok!!

*Lienda*

No comments:

Post a Comment