"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

16 January 2014

Rezeki itu bukan milikKu..

Luluh hati ini bila kuimbau kmbali saat yg ku nntikn xksampaian..aku hnyalah manusia biase xlps dr rase kekecawaan, kesedihan & kemurungan..shingga aku t'lupe pd qada&qadar yg Allah tlh rencanakan utk aku...aku cuba jd kuat wlau hkikatnye aku xskuat yg smua org sangka..ttapi bila aku igt pd takdir Allah aku redha..wlau hati xrela..huhuhu..maybe rzeki tu dtg dr Allah..hnye DIA maha m'getahui & merancang yg terbaik utk hambanya..1 yg m'buatkn aku kuat kerna aku mmiliki suami yg sntiasa m'beri kekuatan utk ku, mak&mak mertua yg sntiasa m'beri sokongan & d'anugerahkn shabat yg baik tq kengkwn...d'kala aku kesedihan&kesakitan dirimu sntiasa d'sisiku ...
Yg pasti aku bukan manusia yg mudah putus asa so aku akn trus berusaha, b'doa & b'tawakal moga suatu hr nnti doaku&hajatku d'makbulkan..aku b'anggapn smua yg b'laku adalah ats kehndak Allah s.w.t yg ign m'guji kesabaran hambanye...
Moga 2014 memberi kebahagiaan b'lipat ganda utkku..in sha allah..amin..

No comments:

Post a Comment