"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

14 April 2012

Migrain oohhhh Migrain


Dari dulu sampai sekarang kepala nie xpernah lari dengan "migrain" klu kena konpom nak hentak kepala nie kat dinding huahuahua...klu gie doktor  wajib dpt ubat tahan sakit..tp korang nak tau aku setakat ubat tahan sakit xde mane hilangnya..lambat pekena ubat "CAFFOX" tempah maut la aku..hubby terus start keta bawak ke klinik & than doktor bagi 1 injection baru ok...camner yek nak hilangkan migrain????!! TENSION beb!!!!

Tanda2 aku akan kena migrain:_
i. kureng tido
ii.cuaca panas terik
iii. Fikiran xberape nak stabil iaitu STRESS

today aku diserang migrain sbb kureng tido..nak cerita pnjang sgt2..so aku pendekkan cerita berubah tempat  baru konpom aku xleh tido..so golek punyer golek mata nie xleh nak tido jgakkkk..last2 m'dapatlah migrain smpai la nie..mkn ubat & terus tido so alhamdulillah ilang jgak...hihihihi..tp kadang2 tahap smpai dah naik bosan ngan migrain nie...tulun..tulun..camner den nak buat ngan migrain nieeee....
 

No comments:

Post a Comment