"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

6 June 2012

Alahaiiiiii SeNgUgUt



4/6/2012 first period aku..awalnya huhuhuhu.. hr ke-2 aku mula merasakan pinggang nie sakit sgt mcm nak tercabut + lgi ngan perut yg mengulas2..Ya ALLAH sakitnya..xtermampu aku menanggung semua nie...utk pengetahuan semua dah lame giler aku xkena sengugut camnie..pelikss!!! tup..tup.. baru aku igt bln lps aku dok sapu "AIS" aje nie la akibatnya degil ckp en.hubby huhuhuhu...



utk melegakan sakit sengugut nie :_
i. minum air suam2
ii.pakai bantal yg leh cas utk panas
ii. makan ubt tahan sakit (klu tul2 dah xleh tahan)











So baru2 nie ade jgak la ke farmasi so cik pn farmasi tu bagi suggestion tuk aku mkn EPO..so beli la jgak coz bnyak manfaatnya yg leh dpt terutama m'stabilkan hormon&cantikkan kulit...


















No comments:

Post a Comment