"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

18 June 2012

Jauhku Berfikir




Lame giler aku xb'cerita dalam blog k'sygan ku ini...hkikatnya tika dan saat ini prasaanku bercampur baur..Dengan keadaan aku camnie pelbagai DUGAAN ya melanda..huhuhu mungkin ini dinamakan dugaan ALLAH untuk umatNYA..fkiranku jauh mengingatkan kakak aku ya skrg berada di hospital..dia demam&batuk ya bpanjangan..rsau aku diwatnya..aku dapat tahu doktor suspek akakku dijangkiti penyakit tibi!! Tp untuk pengetahuan korang keturunan kami tiada yg mengidap tibi..kuat hati ku kakak ku bukan dijangkiti tibi coz cara dan ape yg dirasai sama cam keadaan aku dulu2..kakak ku pernah histeria pada tahun lepas & bila dibawa jumpa ustaz ktanya terkena sihir..ntahlah maybe ini 1 dugaan..hakikat sebenar akak ku tiada musuh..sapa lah yang terlalu sakit hati padahnya??

Aku terlalu rsau ngan keadaan kakak ku..HANYE DIA SAHAJA KAKAK KU DUNIA & AKHIRAT..YA!ALLAH BERIKAN KAKAK KU KEKUATAN & KESABARAN MENEMPUHI DUGAANMU..aku jugak simpati ngan ank2 saudaraku yg terlalu kecil utk memahami semua ini..MEREKA MEMERLUKAN KASIH SAYANG & PERHATIAN..selagi aku mampu akan aku b'tanggungjawab utk  menjaga keprluan ank2 saudaraku....

Aku berharap kakak ku xde ape2 kiranya ia bukan dijangkiti tibi aku tekad nak bwak dia berjumpe seorang ustaz moga dia semakin pulih...moga result esok membuat kakak ku lapang&gembira...aku sentiasa mendoakan yg terbaek utk dia..AMIN...
Photo: Kami doakan Kak Lang cpt sembuh& moga tiada ape2 yg serius

No comments:

Post a Comment