"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

11 September 2012

BuAh AtI bAbaH UmMiE.

Dalam hidup berumahtangga memerlukan "penyeri" ..tp aku ...masih lagi berdua erm..org kata masih b'honeymoon hihihi..semua ketentuan ALLAH..Alhamdulillah kami diberi sedikit ruang utk menyayangi, menjaga & sedikit sinar kegembiraan dengan hadirnya "MUHAMMAD KHAIRUL DANISH"..seorang yang sgt comel dimata aku..hobi dia senyum dok senyum sokmo..klu xjumpe aku sgt2 merinduinya...dialah tempat utk aku&hubby menumpang kasih...Alhamdulillah adik ipau aku sgt memahami&open minded..terima kasih wahai adik ipauku "EZANI" kerna memberi aku peluang menjaga&menumpang kasih hihihi...utk pengetahuan korang danish dah pon 1st hihi kejap aje mase berlalu...so nnti aku akn uploadkan foto2 buah atiku ini...Ade masa terluang aku&hubby xpernah terlepas untuk bertemu ngan bdak comel nie...Danish cukup rapat ngan kiteorg terutama uk2 dia hihihi...klu dah jumpe xleh berenggang langsung mama dia pon dah xhairan hahahha...klu nak lik siap main tarik2 baju alahai danish..sian ummie tgk xsanggup bila tgk dia nangis bila time nak ikut kiteorg lik..ape2 pon we luv u so much syg....muackkkssss!!

danish baru melihat dunia...

"Danish Zain"kikikiki..

Danish ngan uk2

yo!!rappers yo!!

tunjukkan giginye... :)

ummie ngan danish..



ala tomeynye...

senyum sokmo hihihi..

danish 1st...

uk2, danish & ummie

ummie, danish & mama (tu la mama danish cun kan!!hahaha kembang mama klu tau kikiki)





No comments:

Post a Comment