"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

3 September 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI 2012

Alhamdulillah aku masih lg bernyawa & mampu menyambut hari raya aidilfitri pada tahun nie..syukur kehadratMU kerna memberi aku peluang mengecapi kebahagiaan menyambut bersama insan2 yg aku amat cintai..AMIN..aku nak kongsi kegembiraan di Hari Raya..Jom tinjau2 foto2 aku hahahaha...


Keluarga besarku.."HALIJAH FAMILY'S"

sebelum menziarahi kubur ayahanda tercinta..


nielah kubur ayahanda tercintaku..moga roh nya dicucuri rahmat & ditempatkan org2 yg beriman..AMIN...


nie lah aku bersama en.hubby..kami msih berdua..xtau lah smpai bila hihihuhuhu..ape2pon aku sntiasa berdoa moga ALLAH memakbulkan segala2nye..AMIN..kuning gitu hahaha!!!
Abg Chik Family's..bersama bonda tercinta..nielah abg aku no.4


Kak lang & Family's..nie pulak kakak aku..nie lah satu2nye kakak yg aku ade dlm dunia..touched!!huhuhu


Abg Ngah & Family's..abg aku no. 2


ahak!! nie abg long & family's..dah abg long semestinye yg sulong..



with buah ati ummie&uk2.."danish"


 
bersama adik2 ipauku...

No comments:

Post a Comment