"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

22 October 2012

Kata2 Jgn Mengata huahuahua..


 

♥ Saya DIAM bukan bermakna saya tak boleh LAWAN cakap awak..

♥ saya SENYUM bukan bermakna saya RELA di marah, di caci atau di maki oleh awak..

♥ saya TUNDUK bukan bermakna saya KALAH..

♥ Tapi saya DIAM kerana saya tidak mahu MENYAKITI HATI awak seperti mana awak lakukan pada saya..

♥ saya SENYUM kerana saya teringat NASIHAT MAK AYAH supaya JANGAN TINGGIKAN suara pada insan lain..
♥ dan saya TUNDUK kerana saya YAKIN ALLAH sentiasa ADA bersama saya..

:-8 hakikatnya saya juga seperti awak..punya hati dan perasaan (✿◠‿◠)
pistttttt entri kali nie aku copy & paste kat FB "Aku Benci Orang Hipokrit Macam Kau" pagi2 buta klu smpai opis nie keja aku...on FB dulu hihihi gie aje kat home ape yg aku lihat adelah kata2 nie..tetiba hati aku t'ingin nak share2 gitu ngan blogger2 sekalian...hihihi...Kadang2 ianye terjadi pada diri kite semua...bagi aku dalam dunia setiap manusia tu xserupa kan??klu serupa camner lak yek??kikikiki...senang citer rambut sama hitam tp HATI lain2..kadang2 kite aje klu nak b'kata2 b'fkir dulu sbb takut2 m'yakiti hati org pulok..tp org suka suki ckp xfkir psal prasaan kite adusssssss!!!! sakitnye hati!!!tu yg jadi cam entri sebelum nie aku dah wat "MULUT LONGKANG" hahahaha...ape2 pon sekadar tatapan semua...Salam Selasa kikiki muackkssss....


No comments:

Post a Comment