"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

5 December 2012

Aku Redha Ya Allah..



Dah lame aku x m' 'up date' blog kesayanganku nie...sengaja ku biarkan kerna mood aku yg sedang terganggu..ape lagi mampu aku entry kan kali nie..nak ku coretkan kata2 yang serupa!!!!! Tp hakikatnya yg sebenar & perlu aku terima AKU TETAP SEPERTI DULU..Menanti Tetap Menanti...Ya Allah kadang2 aku rase berdosa dengan MU kerna hati & pemikiranku nie diluar kewarasan shingga aku berkata "Kenapa aku masih diduga???? Memang aku akui tentu ade hikmahnya "Allah xakn menguji kite apa yg diluar kemampuan hambaNya"....."Allah xmakbulkan lagi doa kite sebab Allah sayang kat kite"....sabar kau kena kuat semangat..semua KETENTUAN allah..akak pasti ade rezeki nanti.." itulah kata sahabat2 ku..Untuk sahabatku terima kasih kerna sentiasa memberi aku sokongan & semangat untuk aku meneruskan kehidupan...terima kasih Kak Siti Zaleha & Kak Shida @ teacher Cda ... aku amat2 BERSYUKUR kerna semua org terdekat dgn diriku amat memahami terutama sokongan padu yg aku trima daripada keluarga, keluarga mentua & yg paling penting en.hubby..Abg.., terima kasih abg walauapepon yg berlaku abg tetap di sisi syg..."Ya! Allah kau panjangkan jodoh kami, berikan kami kekuatan&ketabahan menempuhi segala dugaanMU, teguhkan iman kami, limpahkan kasih sayang antara kami sehingga ke akhir hayat kami, permudahkan segala urusan kami & murahkanlah rezeki kami.."Sesungguhnye Ya Allah dengan hati terbuka aku panjatkan keampunan atas segala dosa2ku & suamiku...Ape yang berlaku membuatkan aku semakin dekat denganMU Ya!Allah aku percaya ade hikmahnya atas segala yang berlaku...Sesungguhnya Ya Allah AKU REDHA DI ATAS KETENTUANMU...sebagai umatMU aku terlalu kerdil bagiMU...yg pasti aku bermohon moga semangatku tak akn luntur untuk terus BERDOA, BERUSAHA & BERTAWAKAL padaMU...Amin ya rabbal alamin...


No comments:

Post a Comment