"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

5 December 2012

Tudung FNJ Punyer Hal


Nak di jadikan citer aku nie memei fanatik ngan tudung "FNJ" so smlm niat ke mydin ayer keroh nak beli barang utk program kat opis...aku pun bukannye b'seorang bersama member..sementara nak tnggu member mencari parking aku ngan member seorang nie sempat lagi cuci mata kat kedai2 tdung tup....tup..tupp ya!!allah langkah kanan ler ade tdung FNJ rupenye..ape lagi smpai xhengat kat member cian mereka tunggu aku tp xla lame kan..kikikiki..yg sadisnye tgk2 dlm wallet ade RM200 aje adoyai mane leh jadik nie..nak call en.hubby atut..huhuhu tetapi yg paling hepi giler xsemena2 phone aku bunyi tgk kat skrin "abg" ape lagi ngan ayat power s'powernye aku meluahkan hajat d'hati.."erm..amik la syg yg mane syg nak nnti abg byar kan k..aduhhh!!! terus kuar dari mulut nie terima kasih abg..syg abg..eceh!! FNJ punyer hal..tapi bagi aku bila sekali sekala kite luahkan kasih sayang kite ngan kata2 pd suami..dia akan menghargai kite..eceh...muacckksss...so nielah hasilnye dpt jgak aku tmbah koleksi FNJ ku...







so tunggu nnti aku uploadkan foto2 bila aku mengenakannye nnti...i likeeeeee

No comments:

Post a Comment