"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

8 April 2013

Keikhlasan Bekerja Penuh Cobaan

 
 Apa  yang blogger2 faham tentang "BEKERJA"??..Bagi aku bekerja biarlah untuk Allah..buat kerja sehabis baik seperti diamanahkan..sepuashati kite..semampu kite..& yg penting bagi aku 'keikhlasan' dalam tugas..

Sesungguhnya sepanjang aku mengamalkan prinsip2 di atas..alhamdulillah segala tugas yang di amanahkan dapat aku lakukan dengan sempurna tapi..kadang kala kesabaran ku di duga dengan sikap manusia yang selalu membuat aku sakit ati & stress huhuhuhu...

Susahnya bagi diriku sekiranya nak bekerja dengan orang yang mementingkan diri sendiri..xpasal2 aku pulak perlu menyelesaikan problem yang bukan aku lakukan aduss!!!!terus terang kerja yg dibuat jadi xikhlas :(.. Kite nie biau la sedar diri yea la kite mempunyai ketua @ bos biarlah kite membuat sesuatu keputusan dengan cara b'bincang dengan ketua..jangan sesekali membuat keputusan sendiri PADAH d'watnye!!! kononnye fikir kite nie cam BOS!!!! perhhhhh *nak aje aku sembur api kat muka dia klu la mulut aku nie leh kuar api*kikikikiki poyo la!!!!

Lastly..org cam aku jgak yg menjadi mangsa nak settlekan problem org lain!!!migrain mok cik d'watnye..sakit ati nie xusah ckp la Allah aje yg tau...

Oleh itu, biaulah b'fkir guna otak sebelum bertindak dlm melaksanakan tugas...jgn la libatkan org lain k. Peace Yo!!!!
 


No comments:

Post a Comment