"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

27 March 2013

Favourite Menu Utk Tika & Saat Ini

Inilah menu kesukaanku tika nie..hari2 aku nak makan "LAKSA LIMBONGAN" memei marbeles..t'angkat beb!!! aku pun xtahu knape aku nak sokmo mkn laksa nie kikikiki..maybe benda lain aku xleh nak makan yg nie aje mampu dimkn kahkahkah..
Cili api&limau nipis aku tambah lagi sbb xbrape pedas & masam..baru kawww!! aku selagi makan xkuar air mata xsah!!hahaha tabiat xleh ilang dari kecik!! mengimbau kembali zaman sekolah dulu2..lik aje sekolah tgk lauk pauk mak msak xbrape nak kena aje..aku pasang stategi jgn buka baju sekolah dulu gie laman gmh pastu ade pokok cili api petik 4@5 biji masuk poket..pastu terus amik nasi dannnn...amik cili api ttup kan ngan nasi ..kalakau yek klu d'imbas kmbali...hahahaha...kenapa aku wat camtu sebab takut mak aku marah lorhhh..kikikiki

No comments:

Post a Comment