"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

18 March 2012

D'angin Lalu..

hari nie 19 Mac 2012 tarikh yg xp'nah aku lupekan..tarikh yg dulu senantiasa d'hatiku..tp ianya dah berlalu  bgai angin yg b'tiup kncang seperi "di angin lalu"..aku sekadar m'ingati tidak lebih dari itu..mane mngkin dpt ku lupekn org yg p'nah b'takhtah d'hati ini..wlaupon pahit, getir & luka ianya ttap menjadi kenangan pd diriku...untuk INSAN YG P"NAH KU SYGI :  Moga dirimu b'bahagia d'hari istimewamu ini..ape yg b'laku antara kite sudah t'tulis oleh ALLAH..aku REDHA atas segalanya..& yg pasti aku nak kau tahu ape yg telah b'laku pada dirimu stelah ko m'ninggalkanku  tu adelah balasan ALLAH padamu yg tidak pernah jujur & ikhlas menyintaiku..hkikatnya aku b'syukur kerna stelah ape yg berlaku aku temui sinar kehidupan yg sempurna... 

No comments:

Post a Comment