"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

1 March 2012

My BFF & My FrieNdzzz

 hahaha...nak citer..nak citer..nie BFF aku orang santek bangat mcm aku huahuahua gurau aje tp hkikatnya orgnya mmang santek,baik & pemurah orgnya namanya nora@miza..yg paling best lg kiteorg m'punyai 'taste' yg sama..xkiralah lg segi b'pakaian, perfume& ape2 aje tntang hal k'perluan wanita wakakaka..nak d'jadikan citer sokmo klu kat opis t'kembar ngan dia terutama baju la..tp ape2 pon "aiman xkisah"..ok aje klu sama ngan dia hahaha.. :)

MY BFF..
nie Ieja orangnya sokmo ketawa xkira apepon keadaan..orangya baik budi pekerti apepon aku suke jgak luahkn perasaan pada dia kerna dia pendgr setia & selalu m'beri kata smangat padaku kikiki

 nie time Hari Potensi Kanak-Kanak TBK 2011 sempat lg b'posing...aku pantang...pantang nampak KAMERA hahaha posing sokmo hihihi
 Ieja & Faezah
 nie BFF aku jgak faezah persamaan aku&dia adelah kami sma2 ank bongsu..MANJA la konon kikiki..& KAMI klu citer bab EMAK mmang sensitif kerna kami t'lalu m'yayangi mak masing2..jiwa kami sama bab keluarga..ape2 pon kami nak yg terbaek utk keluarga kami kan..kan..tul x cik faezah hahahaha...
My boss ruran mase perasmian sukan MAKSAK di Stadium Hang Jebat


 bersama si 'ayu' gelaran yg aku bagi sebelum m'jelang hr perkahwinan dia ngee..ngee..nama cik faizah :)
 foto nie time jamuan hari raya 2011

 hahaha lawak la foto nie masing2 itam coz dok kena buli huahua nie waktu kami b'kursus tu yg muka dah ler itam., letih pulok & muke masing2 xb'maya..dah xsabo nak lik huhuhuhu
marlina..

 model2 xb'tauliah hahahaha..geng2 s'angkatan dari 5org dah tinggal 4 kikikiki
 huahuahu..sukenya bila tgk gambo time nie..bila tu nak kurus camnie lik..huhuhu mimpi arr nak jd gitu smula hehehehe..tu arr my teacher cda ngeee.ngeee...sbelah tu datin siti asiah..
 Sambutan Maulidur Rasul 2012 nak citer pasal yg depan skali tu..tu jgak BFF aku siti zaleha (yg cam cina tu kikiki)dialah akak yg paling baik..apepon problem pasti ade aje nasihat yg dia bagi pdku..senang citer PENASIHAT aku yg sgt bagus wakakakaka
Teacher Cda@Radio Malaysia Melaka kikikiki gelaran kak siti bg tau..hehehehe

No comments:

Post a Comment