"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

27 March 2012

Gara2 Ikan Parang

korang..lamenya aku x m'jenguk blog k'sayanganku nie..windunya..kikiki..korang tau smlm aku lunch kat luar sbb mlas nak masak kerna k'penatan lik dari gmh kawin..so smpai aje kat kedai "ADO API" aku terus memilih mkanan..pilih punyer pilih hatiku t'tawan ngan masak asam pedas ikan parang..perhhhhh!!! my favourite mmang mabeles hihihihi klu goreng pong sodap!!! tup..tup aku tgk my hubby pon amik lauk yg sama.. dok dlm k'laparan masing2 mkn ngan syokkkkknye t'tibe hubby snyap & t'berhenti so aku tnye nape?? ngan muke yg kelat rupe2nya my hubby t'cekik tulang..adoyai potong stimmm tul!! cian dia terus xmu mkn padahal ngah lapo giler..nak di jadikan citer smpai hr nie msih x ilang lg itu tulang..lik dr opis mndi,solat dan terus gie mkn lg skali aku amt kesian ngan hubby xleh nak mkn so aku m'gambil keputusan utk bawak hubby ke klinik..yg bestnya call dulu klinik nak tnye leh ke doktor buat utk buang tulang tu wakakakaka..smpai aje klinik terus doktor tnye so hubby maklumkan yg dia t'cekik tulang & tulang tu brada dlm tekak ..so doktor pon m'try utk kuarkn tulang t'sebut xsmpai brapa minit tulang IKAN PARANG slamat d'kuarkan dlm tekak hubby..nak tau doktor ckp ape????"awk nie wat suspen aje igt dlm mane lah tulang tu td rupe2nya dekat tepi aje isshhhh" aku gelak bagai nak pecah piut d'watnya..smbil aku b'kata "doktor utk pengetahuan doktor b'piuk2 sya masak kn nasi utk nak ilangkan tulang tp x b'hasil & yg wat sya geli ati sgt2 hubby sya smpai nak demam d'watnya kerna GARA2 IKAN PARANG" huahuahuahuahua
so bila smua dah ok saje la aku dok sebey2 kat google PETUA tercekik tulang so jom share sma2 mne tau kot2 t'jadi lagi aduhhh leh pratikkan petua nie kikikiki

**Ambil minyak kelapa, kemudian lumurkan dilubang dubur anda. Ia.. bunyinya mustahil... tapi benar katanya hahaha
*Kepal nasi dan telan selepas tu baru minum air
*Letak air kat tudung periuk & selawat, baca bismillah & niat ilangkan tulang tersebut
*Try makan pisang 2 @ 3 biji telan terus..


No comments:

Post a Comment