"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

6 May 2012

1 HAri DI haRI laHIrkU...



Nape hari nie aku terlalu sensitif...huhuhu..nape hanye aku yg terlalu memikirkan tentang org lain..sedangkan orang lain xp'nah memahami ati & perasaanku...hakikatnya untuk tika & saat ini sepatutnya aku hepi & gembira tp siapalah aku..AKU HANYA MANUSIA BIASE...

sebagai insan bernama anak, adik & ibu saudara kepada familyku aku sedar aku nie mmang seorang yg "KEPALA ANGIN" tp ape yg telah aku lakukan adelah untuk kebaikan mereka semua..salah kah aku berkata2???salahkah aku berkelakuan sebegitu??? aku lakukan semua itu kerna atas dasar KASIH, SAYANG, CINTA & TANGGUNGJAWAB aku terhadap familyku...tp semua itu, membuatkan mereka bertambah sakit ati@benci pada aku kot...

tp xpe biarlah rintihan atiku ini hnye didalam blog kesayanganku ini..telah ku lakukan yg terbaik tp ini balasan pada diriku..AKU REDHA..hanya aku berdoa beriku kekuatan utk menempuhi dugaan yg telah berlaku... hakikatnya AKU AMAT MENYAYANGI FAMILYKU..aku sanggup wat ape aje utk kebahagiaan mereka..biarlah aku yg merintih sndiri...

sekiranya ini adelah hadiah wat aku sempena hr lahirku aku pasrah..utk ank saudaraku yg rapat&yg amat aku sygi..sekiranya kata2 mok su m'yinggung perasaanmu maafkan mok su..ape yg mok su lakukan kerna mok su syg kat ko..sbg ibu saudara mane yg baik&buruk adelah tanggungjawab mok su untuk menegur..so mulai dr hari ni terpulanglah kat ko kerna mok su sedar siapa lah aku untuk menghalang segala perlakuanmu wahai ank saudaraku..selama nie aku sanggup lakukan ape saje untuk dirimu..tp sedikit pon xku mntak balasan pdmu..

Mak...,,,, maafkan adik sekiranya kata2 adik menyinggung perasaan mak..maybe tgh panas...mulai dari hr nie adik xkan tegur ape2 tntang cucu mak..kata2 adik wat mak tersinggung sbg ank berdosa adik wat mak camtu..adik syg mak sbb tu adik lakukan semua nie utk mak...


I LOVE MY FAMILY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!muaccccckkkkksssssss

No comments:

Post a Comment