"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

11 May 2012

Penantian Tiada Kesudahan..




Inilah dikatakan DUGAAN...."BERSABARLAH".. tapi sampai bila wahai sahabatku..itulah kata2 mu padaku..hakikatnya hanya ALLAH yang maha mengerti betapa pilunya hatiku..wahai sahabatku kadang2 diriku    merasai "TIADAKAH SEKELUMIT KESEMPATAN UTK KU MENGECAPI KEBAHAGIAAN UTK  KUKANDUNG ZURIAT DARI RAHIMKU INI"!!!!


Sahabatku berdosa kah aku melawan takdir?????aku terlalu kecewa wahai sahabat!!!!!!!ape lagi mampu kulakukan??? yea hanya 1...'BERDOA DAN TERUSSSSS BERDOA MOGA DIBERI AKU PELUANG...ya!ALLLAH hanya padamu aku bersujud, bermohon & berserah...KAU berikan aku kekuatan untuk terus tabah menempuhi DUGAANMU...

untuk sahabatku..terima kasih atas nasihat&keprihatinanmu pdku...kata2mu memberiku semangat :-

"Gagal..?? Ya, kau gagal kerana kau kian  menghampiri kejayaan... Kecewa..? Ya kau kecewa kerana kau akan hampiri kebahagiaan".... Pintaku jangan sesekali terlalu mudah kecewa... Sebenarnya... Kebahagiaan tetap Allah akan beri untuk dirimu.... Insya Allah"

Aku sedar semua ketentuan hanya ALLAH yang mengetahui..sebagai umatNYA aku perlu bersabar...Maybe ape yang berlaku ade hikmahnya...

"JIKA KAU MERASA KECEWA, PANDANGLAH KE SUNGAI, AIRNYA MENGALIR BIARPUN BERJUTA BATU MENGHALANG... JIKA KAU MERASA SEDIH, PANDANGLAH KE LANGIT, KAU AKAN SEDAR BAHAWA ALLAH SENANTIASA BERSAMAMU"....

utk hubbyku..abg, terima kasih ats pengorbananmu padaku..kekuatanmu menjadi kekuatanku...semoga 1 hari nanti ade sinar kebahagiaan untuk kite berdua...



No comments:

Post a Comment