"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

11 May 2013

Happy Mother's Day

Ucapan hari Ibu


Aku ingin mengambil satu kesempatan di hari ini, Untuk mengucapkan terima kasih
Atas semua yang telah kau lakukan untuk hidupku:
Thank you Mom!
And wish you a Very Happy Mother’s Day!

Bila aku merasa sendirian di kala kesedihan,
Bila aku berpikir siapa orang No.1 yang mengerti diriku,
Ketika aku merasakan hidup nie tiada makna lagi,
& kenapa aku terus diduga,
Bila ku pejamkan mata ini, & aku lihat, wajahnya yang mencintai ku 
lebih dari yang lain,
yang selalu peduli dalam aku kesepian,
& menderita ketika mengetahui aku menangis.
Dia adalah Ibuku.
Aku amat meyintai dirinya , hari ini dan selamanya.

Terima kasih MAK kerna menjadi Mak, sahabat & teman yg sentiasa disisiku memberiku kekuatan untuk menempuhi kehidupan ini..Jasamu tak akan kulupakan buat selamanye..
I LUV U SO MUCH...

PN. HALIJAH BINTI MAHAMUD
11 Julai 1944

 

No comments:

Post a Comment