"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

30 January 2013

Makan Lagi!!!

Kali nie aku dok entri psal makan sebab aku & en. hubby memei kaki makan..kikiki..Kiteorg klu dah dpt mkn xhengat ape sudah..buat kata mak aku dah xpandang kiri kanan klu dpt mkn...hahahaha..

Aku teringin b'benau nak makan ikan bakar..Alhamdulillah semalam dapatlah jgak aku mkn..seronok sgt..kikikiki..
 


Dalam perjalanan menuju ke destinasi dah wat discussion ngan en,hubby menu: ikan siakap bakar(sebelah), sebelah lagi ikan siakap msak 3 rase, sotong goreng tepung, yg paling best & favourite aku ketam black pepper, kupang msak smbal...wahhhh!! meriah2 huahuahua...



 pilih2 jgn xpilih...


 view di medan ikan bakar muara sg. duyong

 otw sempat lagi!!!!

 en. hubby..

 

 Ketam Black Pepper

 sotong goreng tepung & sebelah siakap bakar

 hahahaha b'ia2 en. hubby mkn..klu dia tau aku snap gmbo nie mampus wakakaka..sekali tgk saling xtumpah mcm danish.."danish2 wat bucuk camner syg"??cam babah dia kahkahkah...









No comments:

Post a Comment