"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

28 January 2013

Salam Maulidur Rasul 1434H

 

Kini sambutan Maulidur Rasul telah memasuki tahun 1434H pada 12 r'awal..Lazimnye pada setiap tahun umat islam di seluruh dunia akan mengadakan majlis memperingati keputeraan Nabi Muhammad S.A.W dengan mengadakan beberapa acara seperti perarakan, ceramah dan sebagainye..Banyak kelebihan & keistimewaan yang akan dikurniakan oleh Allah S.W.T kpd mereka yg dapat mengadakan atau menghadiri majlis Maulidur Rasul.

Alhamdulillah aku jugak xt'lepas mengikuti perarakan mewakili Jabatan...tapi nak dijadikan cerita aku nie p'gambilan yg second coz ade yg tarik diri..so aku lah penganti!!!! :( yg haruk pikuknye nak mencari tailor utk jahit baju aku!! last2 minit tp syukuran kakak kwn 1 opis leh tolong jhitkan..AMIN..:) pastu yg bestnye siap sempat b'manik itew tau..jgn jealous.....

Mai2 tgk foto2 ku...

hahaha tu aku ngah pin2 gitu..br la proses jahit ..

time kijo xde leh la layan wat kat opis hihihi :)

 mok cik ngah tekun jahit tu..kikiki :P
 
 ahak!!! m'nambahkan idupan liar gituuuu kikiki (manik2) :)





  



No comments:

Post a Comment