"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

29 January 2013

My Hobby dulu, kini & selamanye

Kali nie aku nak entri tentang hobi aku..iaitu b'karaoke..nielah  salah satu aktiviti aku bila kelapangan yealah zaman dah berubah dulu zaman remaja selalu jgak pegi.. La nie dah berumahtangga bnyak perkara yg perlu d'settlekn..walau camner pun aku tetap mencuri masa untuk release b'sama hubby & family..memang besttt!! Bagi aku b'karaoke adelah salah satu terapi untuk m'hilangkan kebosanan & stress..dpat aje nyanyi hilang smua problem seperti suara yg kuar tu mcm tu lah msalah tu kuar tau!!!wakakakakaka...

 
Biasenye tempat karaoke yang paling aku suka di Dataran Family Box di Dataran Pahlawan Bandar Hilir, AEON Jusco Bandaraya Melaka aje..klu ade kesempatan nak try lak kat Dream Box di Dataran Pahlawan tu..mcm besttt..hihihi

Last aku gie sabtu lps bersama hubby dan ank2 saudaraku iena & ieka..nak di jadikan cerita + pelik & hairan aku xprasan nak snap gmbo klu x aku la RAJA segala b'gambo hahahahaha...wat kta hubby betapa xcited istri abg nak melalak smpai terlupe nak amik gmbo..penat aje aku membawa ipad dah le berat smpai skit bahu aku!!! tiada gunanye kikikikiki...adoyai...

So..xde foto nak aku uploadkan huhuhuhu..tapi aku nak upload lagu2 yang WAJIB aku nyanyi......hahaha...

 lagu nie memei wajib nyanyi klu x sumbanglah suasana hahahaha

lagu nie pon!!!





 



 




duet ngan hubby..

Dan akan dtg nak try bwak lagu nie..jeng..jeng..

ahak!!! joget bali itewww!!!





No comments:

Post a Comment