"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

15 February 2012

Continue citer Teacher Cda haha

~ JaWaPaN KpD. ThAnKsS TeAcHeR CdA... ~



Hehehehhehe.... Post ni aku introkan dgn hilaian suke yang teramat sangat... Mesti pelikkan??? Sbenornye xde ape pun yang pelik.. Cume perkara yang aku xsangka berlaku tetapi berlaku.. Pape pun sbelum aku berstory dgn. lebih panjang lebar lagi, mohla aku terangkan dari akar umbinye. Entry ni ade kene mengene n hubung kaitnye dgn. post (10) sebelum ini. Utk. pengetahuan, post yang bertitle THANKSS TEACHER CDA tu aku cedok dari Lienda Yusof.Blogspot.Com. Niat aku ikhlas, tapi aku xsangkalah sebegitu sekali tindakan dia mengexpose freekan diri aku ni haaaa... 

Bebenornye aku ni xla spt. mane yg. digambarkan. Bagi aku, xsalah n xde silap serta kurangnye diri kite ni bile ilmu yang kite ade dshare bersame... Cheeewaaahhh.. Ilmu ker tu??? Xkiralah ape pun, yang penting baik tau dr xtaukn? Personally aku suke gak bende yg. aku tau aku share2. Bleh ler story glory together2kn... Walau pun benaunye ade yg. mengecop aku ni jenis kedekut bab2 bagi ilmu ni. Yer ker aku sbgitu rupe? Ker org tu otaknye xbrp nk btul. Mereng kot. Tah2 time kuar statement tu x brp nk sedor kot. Hahahahha... Srupe mcm kate dak Lienda dlm. blognye maybe ade wayar yg putus kot. X putus pun maybe wayar tu da reput.. Hahahahhaa... Ni da kes kene tukar ni dr 3 paste ke 4 paste.. Hahahhaha...

Pape pun, dr. ati yang jujur ikhlas.. InsyaAllah, aku akan pastikan kite bersame2 Biar Sampai Ke Bintang. Hahahahhaa... Ssssyyyyyhhhhh.... Sendiri faham sudah. Tahniahlah yer kerana telah selamat melahirkan My Life Story _ Masam2 Manis... Cume pesanan ikhlas ni, selamatlah menadah telinge mendengar jeritan aku bile blog tu x diupdate.. Nahas tau...

P/S :- Ulasan Untuk Radio Malaysia Melaka tu, nanti2lah diulaskan...

No comments:

Post a Comment