"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

19 February 2012

mOrNiNg BlUeS..

Adoyai aiii..beratnya mata nak bangun pagi nie..huhuhu..biase ler "penyakit"pg2 hari isnin xde mood nak kijo hahahha..tp ku kuatkan smangat utk terus melangkah :p hr nie aku driving sendiri :) sronoknya coz xperlu lg aku jd PA en.Hubby&Pak Ndak bila waktu petang ngee..ngee..mals la penat dah nak ikut diorang..so pujuk punyer pujuk en.hubby loluskan permintaanku..oleh itu abis keja aku terus balik jd isteri solehah kerna lik leh aku masak, mengemas rmh & yg paling penting aku leh layan "kata hati" di dlm blog nie wkakaka!!bebenornya bnyk yg nak aku coretkan dlm blog nie tp masa x m'gizinkan utk aku terus berkarya poyo aje bunyinya kan!!! korang TUNGGU!!!Opss lupe pulok ade 1 lagi projek aku yg masih t'tangguh dah lame giler xsiap2 so ngan smangat yg waja aku tanamkan azam mnggu nie pasti akn ku settlekn hahahaha CAYOKK!!CAYOOK!! hahaha...klu projek aku dah settle korang jgn rsau akn ku up date kn nnti usaha keras aku itu..ngeee..ngeee..

No comments:

Post a Comment