"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

20 February 2012

PEsoNA gaYAku REntAK laNGkaHKu.. :)

Jom..share ngan aku tentang 'fesyen' hihihi aku nie mmang fanatik skit tntang fesyen  terkini..biarlah umo meningkat tp tatap nak nampak bergaye eceh!!!!..
 


 


palazo batter color, cardigan green,belt..

blouse t'kini, belt,skirt&my lovely red shoes

 skadar b'jubah & flat shoes green color


time raya 2012 kurung moden beserta lace d'lengan&bwah baju+tudung fareeda bersama aksesorinye..

so simple..tp tatap ade gaye..skadar jeans+t-shirt+'tali pinggang+rantai b'warna silver+shawl pokka dot gitu...


masih nmpak simple skadar b'jaket coklat+jeans+shawal hitam menambahkn gayeku maybe sunglasses kot..haha..

mase nie celebration anniversary kami ermm..aku mengayekan dress labuh becorak flora+ shawl hijo+aksesori 'owl'..


ayo..skadar shawl mix color+t-shirt color senada+cardigan color coklat lmbut

eceh!! hanye b'shawl2  gitu..


blouse labuh d'padankan sluar fitted color merah

b'shawl leopard & dipadankan dengan blouse hitam beserta aksesori dileherku...

berkemeja biru navy+berseluar yellow gitu(nmpak remaja gitu..) aksesori kat leher tu koleksi kesyan aku...

santai2 bersama family aku hanye mengenakan t-shirt bermotif flora+cardigan hitam& seluar color merah..dok merah aje..i likeeeee...seingat aku koleksi  seluar color2 yg aku ade ermm..merah, kuning, biru navy & coklat lembut..nak cari color hijau lak @ oren..huhu

Masih mengenakan seluar color merah dipadankan dengan blouse ala2 kembang made in indonesia yea...leopard handbag  kesyganku..rantai butterfly..

so simple...

time nie aku hnye mengenakan blouse kuning dipadankan dengan skirt labuh berwarna coklat+aksesori belt dan rantai silver berbentuk dadu...











Tunggu nnti akn  ku update foto2 ku lagi kikiki..nie jgak kegemaranku b'gmbar sokmo..lg2 en.hubby mmang suke melayan kerenahku...tp ngan syarat msti ngan 60D hubby kikiki...luv u abg hahahaha....

No comments:

Post a Comment