"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

15 February 2012

Insan2 Yg Senantiasa D'atiku..


Ehem2 nielah my lovely hubby..'AHMAD BISMI' namanya.. biasenya org panggil suamiku Ee, Bismi & King :) Aku nak 1 dunia tau AKU AMAT MENYAYANGI  dirinya..dia adelah insan yg sgt istimewa bagi diriku..Sesungguhnya aku amat bersyukur d'temukan jodoh bersamanya..bagiku akulah insan bertuah kerna memilikinya..Abg, tqvm coz mnerima ku seadanya, meyayangiku spenuh atimu, memberiku kebahagiaan & memberiku peluang menjadi ISTERI yg t'baek UTK dirimu... thank you ALLAH kerna memberiku peluang mengecapi semua ini..AMIN..kerna aku yakin KAU xsekejam yg d'fikirkan sbelum ini..kerna aku SENTIASA b'doa moga 1 hari nnti ade sinar kebahagiaan utk ku kecapi....
& inilah bondaku Pn. Halijah Mahmud..aku nak korang tau dialah ibu, sahabat & teman baikku hihihihi..insan yg sgt memahami diriku..insan yg sentiasa susah & senang disampingku, insan yg selalu memberiku kta2 perangsang& nasihat untuk aku terus menempuhi idup yang penuh ranjau&liku ini..DIAlah kekuatanku..aku tak akn kuat tanpanya..YA ALLAH kau panjangkn umur ibuku & kau berikanlah k'sihatan yg t'baek utk ibuku..Yg pasti aku nak ibuku gembira d'kelilingi ank2 yg sentiasa bersamanya..selagi nyawanya aku nak semua org tau aku sanggup lakukan yang terbaek utk ibuku...MAK..adik nak mak tau adik sygkan mak..

No comments:

Post a Comment