"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

29 February 2012

Mkn2

klu korang nak tau aku ni memang pantang d'ajak mkn pasti aku xtolak punyerrr..lg2 mkn d'tmpat yg belum aku rase..malunya nak citer tp nak jgak citer padahal tempat nie bukannya jauh pon masih dinegeri kelahiranku MELAKA tp seumur idup xpernah jejak lagi..nie pon adik ipar aku NANI yg bgtau makanan kat situ best..ape yg best korang nk tau jeng...jeng..jeng..mai aku upload fotonya k..hahahaha

 nie arr Restoran Asam Pedas Claypot@Apple Burger dibukit baru.. layan la jgak..bole lahh..dah lapo kn :)
 fresh orange utk aku & kopi tareeek utk hubby..ishh xp'nah tnggal ngan kopi la en.hubby nie kikiki
 tu dia burger tanpa roti hahaha..'adik bg daging saje yek ?'hihihi
 kta nani yg specialnya asam pedas telor ikn tp time aku gie lak xde huhuhu...:( kepunan telur ikan nasib mak xngandong nyah klu x m'leleh air liuk ank mak nyah hahahaha!!!
so..layan aje asam pedas pari&jenahak aje bole la...to en hubby pastikn lain kali msti mau ade itu asam pedas telur ikan yek...

No comments:

Post a Comment