"I blog about what i love, what i like & whatever i felt"....

14 February 2012

Thankss Teacher Cda

Arinie first day aku try catat dlm blog nie hahaha..very xcited beb!! slama nie "BUTA BLOG" kikiki malunya..hkikatnya ati bgai d'cuit2 nak ade blog sendiri..tu yg nak citer nie!!nsibla arini ade cikgu yg sanggup ngajor aku huhuhu..Korang nak tau dia mmang best (bodek skit coz nak mntak ilmu) :P kerna dgn rela ati m'istiharkan aku nie ank didik dia wakakakaka..Teacher Cda aku nie mmang blogger yg obses kikiki..JGN MARE teacher!!dia seorg yg comey&peramah drpd pandangan mata ksau aku ler..wat kta mmber aku Ct Zaleha "RADIO MALAYSIA MELAKA" dipanggilnya teacher aku tu hehehe..hkikatnya smua staff kat opis nie senang b'kwn ngan dia..klu ade yg xsenang tu maybe wayar kat otak diaorg ade yg putus :)..tp aku jgak nak korang semua tau Teacher Cda aku nie bukanlah Cikgu Shida yg dlm youtube tu tau!!xmu2..To: Teacher Cda, klu ank murid mu udah pndai nnti sya blanja mamam yea..tp..ade syarat ngajor biau smpai"Bintang"Oppsss slah lorhhh..biar smpai habis ilmunya tau..MuaaCCCCkkkksss!!! :)

No comments:

Post a Comment